Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Kenayathulla H$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Kenayathulla H. B. 
Malaysian elderly perceptions on contribution to human capital development [Електронний ресурс] / H. B. Kenayathulla, N. Alias, S. B. Siraj // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 284-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_3_36
Описано сприйняття та самооцінку людей похилого віку у Малайзії щодо власного внеску у розвиток людського капіталу після офіційного виходу на пенсію. Для збору даних проведено опитування 219 пенсіонерів, що продовжують працювати. Результати аналізу даних показали, що пенсіонери з вищою освітою частіше продовжують працювати після виходу на пенсію. Іншими важливим факторами продовження працевлаштування у пенсійному віці є: мотивація якісно провести час, потреба у додаткових коштах, залежність від кредиту тощо.
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.27 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Kenayathulla H. B. 
Financial adequacy and low performing schools: evidence from Malaysia [Електронний ресурс] / H. B. Kenayathulla // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 9. - С. 126-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_9_17
Мета роботи - оцінити адекватність фінансування шкіл з низькою успішністю на прикладі провінції Селангор, Малайзія. Школи з високою успішністю в Малайзії часто одержують додаткове фінансування, в той час як із низькою - тільки базове фінансування згідно з кількістю учнів. У таких школах зазвичай навчаються діти з родин із низьким соціально-економічним статусом, відтак, батьківські комітети не можуть собі дозволити самостійне дофінансування. Проаналізовано результати опитування, проведеного у 18 початкових школах із низькою успішністю. Результати дослідження лише доводять, що діти з усіх соціальних верств повинні мати рівний доступ до якісної освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.563 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського